Саме таким був лейтмотив звіту з виробничої практики студентів IV курсу історичного факультету, який відбувся 22 березня 2018 року. Це перша виробнича практика на шляху становлення молодих спеціалістів. Індивідуальні звіти студентів, відгуки наставників-вчителів, викладачів, що здійснювали педагогічний супровід засвідчили розвиток професійних та особистісних якостей майбутніх вчителів історії. Вони показали себе активними, комунікабельними, толерантними, творчими особистостями, здатними впроваджувати компетентнісний та діяльнісний підхід у навчанні історії в школі.
У ході практики студенти випробовували специфічні види професійної діяльності, виступали в ролі комунікаторів, тьюторів, консультантів, модераторів, дозволяли учням обирати спосіб навчання, були провідниками за їх можливостями, організовували вивчення матеріалу засобами групової взаємодії тощо.
У ході педагогічної рефлексії були виявлені слабкі місця виробничої діяльності студентів. Предметом спільних предметно-методичних студій мають стати проблеми традиційного та альтернативного оцінювання учнів, виконання практичних робіт з історії, специфіка роботи з дітьми з особливими потребами.
Підсумком педагогічної рефлексії стали такі думки студентів: «Багато чого я навчився у своїх наставників, ще більше – у своїх товаришів, та найбільше – у своїх учнів»; «Виховання та навчання дитини – це не мила забава, а завдання, що вимагає капіталовкладень – тяжких переживань, зусиль безсонних ночей і багато, багато думок».
Побажаємо успіху і високого польоту нашим соколятам!