uken

Наші переваги:

- Сучасна якісна історична освіта;

- Практика у складі академічної археологічної експедиції;

- Педагогічна практика у кращих методистів шкіл м. Умані;

- Участь у міжнародних програмах навчання за кордоном;

- Навчання на військовій кафедрі;

- Аспірантура з «Історії та археології»;

- Докторантура з «Історії та археології»;

- Найнижчі в регіоні ціни за контрактну форму навчання

50

СЕМІНАР-ТРЕНІНГ ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ

 

9 січня 2019 року на базі історичного факультету відбувся семінар-тренінг для викладачів закладів професійної (професійно-технічної освіти) «Методика підготовки учнів до ДПА з історії України у формі ЗНО». Учасниками заходу стали викладачі історії: Самборська Л. Ф. (ДНЗ «Монастирищенський професійний ліцей»), Дзірун В. В. ДНЗ («Уманський професійний ліцей»),  Коваль О. С. (ДНЗ «Лисянський професійний аграрний ліцей»), Старовойтова Т. В. (ДНЗ «Уманський професійний аграрний ліцей»), Бортник І. С. (ДНЗ «Буцький політехнічний професійний ліцей»), Веденістова О. П. (ДНЗ «Жашківський аграрно- технологічний професійний ліцей»), Корпань Т. Г. (Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Черкаській області).

49212634 726228917759415 9191545693536256000 n

Викладач кафедри історії України Ігор Опацький проінформував учасників заходу про особливості складання ДПА з історії України у формі ЗНО та особливості роботи з тестовим зошитом. Було проаналізовано вимоги програми ЗНО до рівня загальноосвітньої підготовки учасників ЗНО з історії України та найтиповіші помилки учасників ЗНО під час роботи з тестовим зошитом.

49213402 2111195028901499 9141511390417125376 n

Доцент  кафедри всесвітньої історії та методик навчання Зоя Возна провела тренінг для учасників заходу та ознайомила із сучасними методиками викладання історії. Викладачам було презентовано потенціал використання інтерактивного онлайн-підручника  «Друга світова війна», підготовленого авторами Всеукраїнської асоціації учителів історії та суспільствознавства «Нова доба».   Проаналізовано алгоритм роботи запропонованого навчального ресурсу, що ґрунтується на багатоперспективному та контроверсійному підходах.

49380601 726228907759416 7322370733701595136 n

Далі викладачам було запропоновано змоделювати виконання навчального проекту. Для  емоційного наближення  до фактів та історичних подій 20-х років XX століття, вони декодували інформацію подану в репринтних виданнях газети «Більшовик» за 1924 рік.

49735175 2111195155568153 1405409996144902144 n

Крім того, викладачам  було запропоновано  до аналізу можливості радіобіографічної вікторини «Френкі-шоу», як модель    нехрестоматійного використання сучасних аудіо засобів. На певний час вони стали слухачами театру, у якому головний герой Нестор Махно представляв своє життя у власних відчуттях та емоціях.  «Закрий очі і дивись», – основний лейтмотив завдання, метою якого є упізнати  історичну особу.

49896486 726228904426083 8539283909534285824 n

Семінар пройшов у конструктивній взаємодії.