9.03.2017 р. студенти ІV курсу заочної форми навчання обговорили результати педагогічної практики.
Детальний звіт презентував учитель середньої загальноосвітньої школи №108 Дніпровської міської ради Салабута О. В. Він розповів про діяльність організованого ним гуртка «Сокіл» (Джура), показав презентацію різносторонньої роботи учнів – від збереження козацьких звичаїв до вправлянь у спортивних та військових зборах.
Цікавий звіт про виконання програми практики зробила студентка 41 групи Чернобиль Г. О. Вона поділилася враженнями про свою діяльність як учителя на уроках історії, презентувала плани-конспекти уроків, ознайомила присутніх із цікавими прийомами обговорення з учнями проблеми патріотизму та шляхів імплементації його в особистісну якість та поведінку учнів.
Сильною ланкою діяльності студентів на виробничій практиці, як показали звіти, є їх участь в організації позакласної роботи з історії.
Своєрідно підійшла до проблеми формування толерантності в учнів студентка 42 групи Кривенко А. М., яка організувала акцію милосердя «Твори добро», у результаті якої була зібрана матеріальна допомога для дітей-сиріт. Для збереження історичної пам'яті та традицій студентка самотужки організувала куточок народознавства в Конельсьпопівській ЗОШ І-ІІІ ступенів Жашківського району.
Визначаючи проблеми сучасної освіти серед інших, студенти назвали формалізм. Такий висновок вони зробили, відвідуючи уроки вчителів, що відбуваються у традиційній формі навчання. У свою чергу, студенти намагалися підтримувати на уроці пізнавальну активність школярів, співпрацювати з учнями на принципах демократизму та відкритості, застосовувати діяльнісні методи у навчанні історії. Виробнича практика стала етапом у формуванні когнітивних умінь майбутніх учителів історії.