ІCТОРИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ ЗАПРОШУЄ НА НАВЧАННЯ!

ОГОЛОШЕННЯ


Blue333 

50

Звіт про педагогічну практику на історичному факультеті

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

      9.03.2017 р. студенти ІV курсу заочної форми навчання обговорили результати педагогічної практики.

15

   Детальний звіт презентував учитель середньої загальноосвітньої школи №108 Дніпровської міської ради Салабута О. В. Він розповів про діяльність організованого ним гуртка «Сокіл» (Джура), показав презентацію різносторонньої роботи учнів – від збереження козацьких звичаїв до вправлянь у спортивних та військових зборах.

19
20a
    Цікавий звіт про виконання програми практики зробила студентка 41 групи Чернобиль Г. О. Вона поділилася враженнями про свою діяльність як учителя на уроках історії, презентувала плани-конспекти уроків, ознайомила присутніх із цікавими прийомами обговорення з учнями проблеми патріотизму та шляхів імплементації його в особистісну якість та поведінку учнів.

18
     Сильною ланкою діяльності студентів на виробничій практиці, як показали звіти, є їх участь в організації позакласної роботи з історії.

16

     Своєрідно підійшла до проблеми формування толерантності в учнів студентка 42 групи Кривенко А. М., яка організувала акцію милосердя «Твори добро», у результаті якої була зібрана матеріальна допомога для дітей-сиріт. Для збереження історичної пам'яті та традицій студентка самотужки організувала куточок народознавства в Конельсьпопівській ЗОШ І-ІІІ ступенів Жашківського району.

17
     Визначаючи проблеми сучасної освіти серед інших, студенти назвали формалізм. Такий висновок вони зробили, відвідуючи уроки вчителів, що відбуваються у традиційній формі навчання. У свою чергу, студенти намагалися підтримувати на уроці пізнавальну активність школярів, співпрацювати з учнями на принципах демократизму та відкритості, застосовувати діяльнісні методи у навчанні історії. Виробнича практика стала етапом у формуванні когнітивних умінь майбутніх учителів історії.