ІCТОРИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ ЗАПРОШУЄ НА НАВЧАННЯ!

ОГОЛОШЕННЯ


Blue333 

50

Семінар-практикум ,,Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії шляхом формування предметних компетентностей” для вчителів історії загальноосвітніх навчальних закладів м. Умані

  19 жовтня 2017 р. на базі Уманського навчально-виховного комплексу №10 ,,Загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів-медична гімназія” проведено семінар-практикум ,,Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії шляхом формування предметних компетентностей” для вчителів історії загальноосвітніх навчальних закладів м. Умані.

12

    Відповідно до плану роботи семінару, його учасники відвідали бінарний урок у 7 класі з теми ,,Київська Русь за часів Ярослава Мудрого”, який провели вчитель історії Сліпенька А. В. та вчитель української мови і літератури Фоменко Л. М.. Під час уроку учителями було застосовано різноманітні методичні прийоми, які ставили за мету активізувати навчальну діяльність учнів, сприяти формуванню у них цілісних знань та компетентностей з історії.

13

14

15


  Після проведеного уроку було продовжено роботу семінару. Вчитель Сліпенька А. В. зробила доповідь ,,Предметна компетентність як орієнтир сучасного навчання у школі”, під час якої наголосила на необхідності застосування сучасних методик проведення уроку, які б забезпечували систематизацію знань, умінь і навичок учнів.

16

  У роботі семінару взяв участь заступник декана факультету з наукової роботи, доцент Бержанір А. Л. Він розповів про формування предметних компетентностей учнів шляхом позакласної роботи із суспільно-гуманітарних дисциплін. Зокрема, було відзначено роль турніру юних істориків у формуванні історичних і правових компетентностей учнів старших класів. Також було обговорено організаційні питання, пов’язані із проведенням турніру у цьому навчальному році.

17

18

   Учасники семінару з цікавістю послухали презентацію заступника директора з навчально-виховної роботи НВК№10 Мовчан Г. П. та вчителя фізики і основ здоров’я Криворучко І. О. про досвід роботи педагогічного колективу із застосування компетентністних технологій у навчально-виховному процесі.

19

20

   Потім відбувся методичний діалог з проблеми семінару, який провела методист з навчально-виховної роботи методичного кабінету відділу освіти Уманської міської ради Плющ Т. М. Вчителі історії взяли у ньому активну участь, розповіли про власний досвід педагогічної діяльності з метою підвищення якості навчання та виховання учнів.

21

22