19 жовтня 2017 р. на базі Уманського навчально-виховного комплексу №10 ,,Загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів-медична гімназія” проведено семінар-практикум ,,Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії шляхом формування предметних компетентностей” для вчителів історії загальноосвітніх навчальних закладів м. Умані.
Відповідно до плану роботи семінару, його учасники відвідали бінарний урок у 7 класі з теми ,,Київська Русь за часів Ярослава Мудрого”, який провели вчитель історії Сліпенька А. В. та вчитель української мови і літератури Фоменко Л. М.. Під час уроку учителями було застосовано різноманітні методичні прийоми, які ставили за мету активізувати навчальну діяльність учнів, сприяти формуванню у них цілісних знань та компетентностей з історії.
Після проведеного уроку було продовжено роботу семінару. Вчитель Сліпенька А. В. зробила доповідь ,,Предметна компетентність як орієнтир сучасного навчання у школі”, під час якої наголосила на необхідності застосування сучасних методик проведення уроку, які б забезпечували систематизацію знань, умінь і навичок учнів.
У роботі семінару взяв участь заступник декана факультету з наукової роботи, доцент Бержанір А. Л. Він розповів про формування предметних компетентностей учнів шляхом позакласної роботи із суспільно-гуманітарних дисциплін. Зокрема, було відзначено роль турніру юних істориків у формуванні історичних і правових компетентностей учнів старших класів. Також було обговорено організаційні питання, пов’язані із проведенням турніру у цьому навчальному році.
Учасники семінару з цікавістю послухали презентацію заступника директора з навчально-виховної роботи НВК№10 Мовчан Г. П. та вчителя фізики і основ здоров’я Криворучко І. О. про досвід роботи педагогічного колективу із застосування компетентністних технологій у навчально-виховному процесі.
Потім відбувся методичний діалог з проблеми семінару, який провела методист з навчально-виховної роботи методичного кабінету відділу освіти Уманської міської ради Плющ Т. М. Вчителі історії взяли у ньому активну участь, розповіли про власний досвід педагогічної діяльності з метою підвищення якості навчання та виховання учнів.