ІCТОРИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ ЗАПРОШУЄ НА НАВЧАННЯ!

ОГОЛОШЕННЯ


Blue333 

50

ГРОМАДЯНСЬКІ ПРАКТИКИ В АКТИВІ ІСТОРИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ

 Окремим фронтом у війні з росією виступає громадянське суспільство. У громадському просторі України відбуваються заходи, спрямовані на єднання українського суспільства навколо проблеми подолання наслідків війни, зокрема – масовим внутрішнім переміщенням осіб. Таким, у ряду інших, є проєкт «Відповідь громадянської освіти на виклики вимушеної міграції», який реалізується робочою групою Мережі EENCE «Громадянська освіта та вимушена міграція» за підтримки Федеральної агенції з громадянської освіти ( Bundeszentrale für politische Bildung  / bpb) за рахунок коштів Федерального міністерства закордонних справ Німеччини.

изображение viber 2022 10 14 14 55 50 440

В межах проєкту громадською організацією «Інкубатор демократичних ініціатив» (Україна) оголошений конкурс практик /ініціатив громадянської освіти, спрямованих на людей, які зіткнулися з вимушеною міграцією, у якому взяли участь студенти історичного факультету Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, які студіюють програму курсу «Організація проєктної діяльності».

Було ініційовано провести мультидисциплінарний урок на пленері як освітній захід для учнів переселенців. Місцем проведення уроку стала пам'ятка природи – каньйон річки Гірський Тікич у смт. Буки, що на Черкащині. Учасниками дійства були учні, батьки переселенці, педагоги опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Буцької селищної ради.

Учням були запропоновані уроки, які виводили їх за межі традиційних предметів та дозволяли проводити спільні активності. Новим відкриттям для учнів стали уроки петрографії, мандало-терапії, історичної метрології, ленд-арту, гліптики, фільмографії. У переліку уроків були і й традиційні – фізика, історія, музика, біологія, які також сприймалися легко і невимушено, оскільки все відбувалося на фоні панорамного огляду пам'ятки природи. Особливо активними були діти у процесі творення картин ленд-арту, у пошуку реальних та фантастичних образів скельних відслонень, створенні мандали. Учням підготовлені були сторінки із щоденника із переліком проведених уроків та творчими «домашніми» завданнями.

Така ідея дозволила дітям (і дорослим також) отримати психологічне розвантаження, подолати інтелектуальні та вікові бар’єри, поглибити знання, а головне – отримати задоволення від спілкування з природною та культурною спадщиною краю, у який вони переселилися. Кращою оцінкою нашого заходу стало вияв жалю дітей з приводу того, що всі уроки уже проведені (а їх було проведено дванадцять впродовж двох годин). Життя триває. Все буде Україна!

Освітня ідея була ініційована та виконана проєктою групою, у складі якої: доцент кафедри всесвітньої історії та методик навчання Зоя ВОЗНА, ст. викладач кафедри всесвітньої історії та методик навчання Катерина ДІДЕНКО, студенти ІІІ курсу – Лілія ВОЛКОВА, Катерина ГНОЄВА, Олександр ГАЛИЦЬКИЙ.

изображение viber 2022 10 14 14 59 02 236

изображение viber 2022 10 14 14 58 34 455

изображение viber 2022 10 14 14 59 41 877