З 18 березня по 27 квітня 2024 року студенти історичного факультету ОР «Магістр», які навчаються за спеціальністю Середня освіта (Історія) проходили виробничу педагогічну практику в закладах загальної середньої освіти. 8 травня 2024 року магістри звітували про результати практики, виконання її програми та завдань, організацію освітнього процесу з учнями, які навчаються на другому рівні повної загальної середньої освіти. Підсумкове обговорення процесу практики засвідчило ріст предметно-методичної компетентності здобувачів вищої освіти, їх здатності до самоорганізації, до педагогічної взаємодії з учнями вчителями, членами учнівського самоврядування, батьками.
Серед проблем, з якими зіткнулися студенти назвемо такі:
- мотиваційний та технологічний етапи уроків;
- проведення формувального оцінювання учнів;
- підбір компетентнісно-орієнтованих завдань для учнів;
- проблеми з технічним забезпеченням робочого місця вчителя.
Спільним у звітах студентів є увага до проблеми національно-патріотичного виховання, формування громадянської позиції, розвитку навичок інформаційної гігієни під час війни. Окремо потрібно зазначити про заходи, проведені студентами з психологічної підтримки учасників освітнього процесу.
Практика магістрів історичного факультету в чергове засвідчила відповідальне ставлення до власного вибору та майбутньої професійної діяльності.