13 березня 2015 року на історичному факультеті відбулася підсумкова конференція, в проблемному полі якої були питання присвячені перебігу та результатам педагогічної практики студентів IV курсу. Традиційно студенти складали індивідуальні звіти перед членами державної комісії, витримавши своєрідний тест на самооцінювання, в якому були досить об’єктивними, неупередженими, а іноді дуже самокритичними щодо своїх практичних умінь та навиків.
Присутні на конференції викладачі та студенти провели відкриту дискусію про шляхи підвищення ефективності професійної підготовки студентів. Загальний висновок, який був спільно прийнятий учасниками конференції такий – педагогічна практика відбулася, що дозволило студентам піднятися на новий рівень методичних, пізнавальних, практичних умінь і навиків та зробити крок до формування професіограми майбутнього вчителя історії.