ІCТОРИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ ЗАПРОШУЄ НА НАВЧАННЯ!

ОГОЛОШЕННЯ


Blue333 

50

СТАРТУВАЛА ВИРОБНИЧА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА

Згідно з навчальним планом, 31 січня 2022 року стартувала виробнича педагогічна практика здобувачів вищої освіти. Напередодні була проведена настановча онлайн-зустріч із студентами 41-44 груп ОС «Бакалавр» денної форми навчання, які навчаються за спеціальністю 032 Історія та археологія Освітня програма Історія та археологія (Європеїстика); спеціальністю 032 Історія та археологія Освітня програма Історія та археологія (Краєзнавчо-туристична робота); спеціальністю 014.03 Середня освіта (Історія) Освітня програма Середня освіта (Історія. Правознавство); 014.03 Середня освіта (Історія) Освітня програма Середня освіта (Історія. Географія). Метою виробничої практики є закріплення та поглиблення теоретичних знань, отриманих студентами у процесі вивчення циклу педагогічних та спеціальних історичних дисциплін, ознайомлення безпосередньо в установі з педагогічним процесом у динаміці, відпрацювання професійних вмінь і навичок.

Настановча Гордієнко

Зустрічі проводили керівники та методисти практики кандидат історичних наук, доцент кафедри всесвітньої історії та методик навчання  Галина Гордієнко та кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Катерина Житнухіна, кандидат історичних наук, доцент кафедри всесвітньої історії та методик навчання Лариса Фициккандидат педагогічних наук, доцент кафедри всесвітньої історії та методик навчання Зоя Возна, кандидат історичних наук, доцент кафедри всесвітньої історії та методик навчання Валентина Голобородько,кандидат педагогічних наук, професор кафедри всесвітньої історії та методик навчання Петро Горохівський.

Настановча Горохівський

Було остаточно визначено бази практик, частина студентів розподілена в школи за місцем проживання та працевлаштування, інша частина закріплена за школами міста Умань. Кожен студент-практикант закріплений за певним класом. Всі студенти Методисти детально ознайомили із метою, завданнями, змістом практики, правилами і обов’язками студентів-практикантів. Вказано на необхідності підтримувати зворотній зв'язок із вчителем історії, класним керівником та методистами.

настановча Возна

Виробнича педагогічна практика сприяє формуванню професійних компетенцій, педагогічного мислення, навичок самоосвіти та самовдосконалення, поваги до фаху педагога.

Студенти-практиканти отримали інформацію про особливості організації їхньої діяльності у дистанційному режимі та вимоги до оформлення звітної документації.

Настановча Фицик

Керівники практики наголосили, щоб здобувачі вищої освіти у період проходження практики дотримувалися обмежувальних протиепідемічних заходів та заходів з техніки безпеки.