ІCТОРИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ ЗАПРОШУЄ НА НАВЧАННЯ!

ОГОЛОШЕННЯ

перша сторінка кінцева 2 
photo 5370663979115995322 y 1 1 
50

ПІДГОТОВКА ДО АРХЕОЛОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Сесія завершується і для студентів-істориків розпочинається не менш гаряча, але ж на диво цікава, пора — практика. Серед навчальних практик здобувачів вищої освіти – археологічна практика займає особливе місце. Недаремно студенти з нетерпінням очікують на неї.

Під час цієї практики відбувається перша безпосередня зустріч майбутнього історика з речовими свідченнями минулого. Кожному практикантові відкривається можливість особисто добути з-під ґрунтових нашарувань предмети, які супроводжували людей, котрі жили на українській землі декілька тисяч років тому. Саме під час цієї практики студенти-першокурсники можуть вперше відчути складність і, водночас, привабливість професії археолога-дослідника. Робота на розкопі і в лабораторії зі знайденими артефактами, вільне і безпосереднє спілкування із археологами дають студентам великий обсяг знань, дослідницьких умінь та навичок. Крім цього, значення практики посилюється ще й тим, що студенти братимуть участь у розкопках пам’яток унікальної Трипільської культури. Отож, керівництво факультету приділяє багато уваги організації цієї практики, призначаючи відповідальними за її проведення досвідчених науково-педагогічних працівників. Проходженню практики здобувачами вищої освіти передує досить об’ємна підготовча робота.

Базою археологічної практики є Державний історико-культурний заповідник «Трипільська культура», який знаходиться у селі Легедзине Звенигородського району. 3 червня робоча група у складі в. о. декана історичного факультету проф. Ольги СКУС та керівників практики доцента Сергія КУЦЕНКА і доцента Катерини ДІДЕНКО відвідали заповідник та поспілкувалися з керівником Трипільської експедиції Інституту археології Національної академії наук України Олексієм КОРВІН-ПІОТРОВСЬКИМ та директором ДІКЗ «Трипільська культура» Владиславом ЧАБАНЮКОМ. Відбулася предметна розмова щодо забезпечення умов проживання здобувачів вищої освіти та особливостей проходження нинішньої практики у польових умовах. Організаційні питання були вирішені.

photo1717417086 3 1