Всесвітній День здоров'я увійшов у традицію з середини минулого століття. Дата відзначення Всесвітнього дня здоров'я приурочена дню створення Всесвітньої організації охорони здоров'я, відомої нам під абревіатурою «ВООЗ», а точніше дню прийняття статуту цієї організації. Статут ВООЗ було прийнято 7 квітня 1948 року. Тоді ж на першій сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров'я і виникла ідея відзначати цей день на міжнародному рівні (WHA/A.2RES.35). До 1950 року цей день відзначався 22 липня, у день, коли сталася масштабна ратифікація запропонованого Статуту ВООЗ, потім День закріпився за нинішньою датою.
На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 27.03.2017. № 9075/1/1-17 до листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.03.2017. № 12/20-11-556 щодо виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.03.2010. № 777 протягом квітня-травня проходить акція «За чисте довкілля», під час якої проводяться заходи із забезпечення чистоти і порядку в населених пунктах, ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, прибирання та приведення у належний санітарний стан прибудинкових територій, парків, скверів, дитячих та спортивних майданчиків, кладовищ, вулиць, доріг, зупинок міського транспорту, висаджування нових дерев, кушів, закладаються газони та квітники.
Всеукраїнський молодіжний конкурс «Новітній інтелект України» проводиться у нашій державі вже одинадцятий рік поспіль. Вимоги Оргкомітету щодо робіт досить високі, та й конкуренція цьогоріч також була серйозною – Київ, Львів, Харків, Вінниця, Суми, Луцьк. Івано-Франківськ, Кропивницький, Дніпро.
Колектив історичного факультету щиро вітає свого колегу, старшого викладача кафедри історії України Віталія Тацієнка з успішним захистом дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата історичних наук зі спеціальності 7.00.01 «Історія України» та його наукового керівника доктора історичних наук, професора Тетяну Кузнець.
«EdCamp» – це новий освітній рух, що дозволяє об'єднати творчих учителів, готових бути «агентами змін» освітньої системи зсередини, на локальному рівні. Це новий формат, апробований в різних країнах світу, який дає звичайному вчителю інструментарій і впевненість, що зміни можливі.